کار با گوگل ترندز

    سئو

    ‫وقتی که در حال آزمایش نمرات ‫هستیم بهترین مکان گوگل ترندز است. وقتی که اونجا هستین جستجوهای داغ بسیاری پیدا میکنین ولی کاری که دوست دارم انجام دهم اینه که به نوار جستجو بروم و کلید واژه ای تایپ کنین که بیشترین اهمیت رو داره ‫که من می خوام نمرات هرساله رو واسه جستجو ببینیم. وقتی که این کار رو انجام بدیم گوگل یه نمودار میله ای به ما نشون می ده ‫که درخواست هر کلید واژه ها رو در طول زمان نشون می ده.

    چگونگی کار با گوگل ترندز

    حالا من می خوام چند چیز رو بررسی کنم تا اطلاعات در رابطه رو بدست بیارم. اولین جایی که میرم موقعیت جغرافیاییه. من به دنبال مخاطبین هدف در ایران هستم. این کمی اطلاعات رو تغییر می ده من هم اینکه می تونم زمان رو تغییر دهم ‫فقط به این خاطر که از‫ سال ۲۰۱۴ه معنیش این نیس که همیشه مربوطه. ‫معمولا من فقط سه سال گذشته رو بررسی میکنم، من هم اینکه می خوام اطلاعات مفهومی بیشتری رو ارائه کنم حالا در دسته بندی من مسافرت یا  سرگرمی رو بررسی میکنم. اگه مسافرت رو انتخاب کنم، اطلاعات مختلفی رو به من نشون می ده بعضی وقتا میبینم که هر وقت اینکار رو انجام می دم شمارش کلید واژه ها کم میشه.

    من دسته جور واجور رو بررسی میکنم و هم اینکه می تونم جستجوهای وب، جستجوهای عکس، اخبار، فروشگاه گوگل یا یوتیوب رو بررسی کنم. ‫اگه من بخوام یه عبارت جدید رو اضافه کنم می تونم اینجا اینکار رو انجام دهم و دفعتا می تونم ببینم که اون‫ واژه در مقایسه با عبارت دیگه در کجا رتبه ای دریافت میکنه. حالا من یه نمودار رنگی خوب دارم که می تونم با بردن بیان کننده روی اون هر ماه رو به صورت مشخص بررسی کنم. من می تونم از این واسه بررسی افت و خیزهای درخواست استفاده کنم . گوگل ترندز اطلاعات زیادی رو واسه تحقیق کلید واژه ای و هم اینکه بازاریابی و نمره گیری در طول سال در اختیارتون میگذاره. این یکی از وسایل محبوب منه و من پیشنهاد میکنم که با کلیدواژهای خود ازش استفاده کرده‫ و اونا رو با هم مقایسه‫ کنین و به این صورت می تونین درکی از بازار داشته باشین که می تونه مهم ترین قدم شما در سئو و بهینه سازی سایت باشه.
    سئو