۳ راه برای بهبود رتبه های شما در SERP

    بهبود رتبه بندی شما در SERP می تواند یک کار دشوار و گیج کننده به نظر برسد ، به همین دلیل ما این لیست چک مستقیم را برای شما ایجاد کردیم تا بتوانید مشکلات رتبه صفحه را تشخیص دهید.

    مشکلات

    قبل از ایجاد پیشرفت ، ابتدا باید مشکل را تشخیص دهید. برای جلوگیری از وقوع آنها در آینده ، شناسایی نرخ تبدیل و کاهش نرخ ضروری است. در اینجا چند نکته عملی برای کمک به شما در شروع کار آورده شده است.

    مرحله اول: شماره (های) خود را تعیین کنید

    ابتدا باید مشخص کنید که مشکل شما کجاست و صفحات خاصی را که در سایت خود دارید مطابق میل خود اولویت بندی نکنید. اگر یک وب سایت بزرگ دارید ، می خواهید با هر بخش از سایت خود (اخبار ، بخش محصولات ، درباره ما و غیره) به صورت جداگانه رفتار کنید. همچنین می خواهید به مرور زمان به جستجوی ترافیک خود بپردازید و دقیقاً ببینید که قطره در کجا رخ داده است. اگر می توانید URL های خود را به بخش تبدیل کرده و از زیر پوشه ها استفاده کنید ، سپس به آن بخش خاص از سایت خود نگاه کنید ، می توانید به طور خاص روی بهینه سازی آن منطقه تمرکز کنید. بعضی اوقات ، ممکن است سایت شما به طور کلی عملکرد خوبی داشته باشد به جز در این یک یا دو بخش ، و تنها راه برای پیدا کردن تقسیم آن به بخش هایی از این طریق است.

    از جستجوی گوگل برای جستجوی کاهش معنای کلیدی استفاده کنید

    به حساب گوگل Trends خود وارد شوید تا برخی از کلمات کلیدی و موضوعات برتر خود را جستجو کنید. اگر تقاضای جستجو با سرعت مشابهی در حالی که میزان ترافیک و رتبه های شما کاهش یافته است باقی مانده است ، این کاری است که شما با سایت خود انجام داده اید – تغییر در نحوه جستجو افراد نیست. از طرف دیگر ، اگر می بینید که میزان ترافیک برای آن دسته از اصطلاحات جستجو به طور چشمگیری کاهش یافته است (شاید برای داده ها یا کالای سال گذشته که از زمان سبک خارج شده است) ، زمان آن رسیده است که محتوای خود را به روز کنید.

    انجام سؤالات تشخیصی

    برخی از نمایش داده شدگان را انجام دهید تا سریعاً به آنچه در صفحه (های) شما اشتباه می شود نگاهی بیندازید.

       

    1. کلمات کلیدی برتر خود را جستجو کنید. اگر در آتلانتا مشاغل نظافت خانه دارید ، ممکن است شما یکی از اهداف اصلی خود را مانند “خدمات تمیز کردن خانه آتلانتا” هدف قرار دهید. به دنبال این باشید که چقدر رتبه بندی می کنید و آیا این رتبه با گذشت زمان تغییر کرده است.
    2.  

    3. جستجو برای نام تجاری خود به علاوه یک کلمه کلیدی هدف. در این حالت ، شما می توانید “خدمات تمیز کردن خانه Yoursite.com را جستجو کنید. Atlanta.” اگر برای این کلمه کلیدی رتبه بندی نمی کنید ، می توانید ممکن است یک مشکل جدی مانند مجازات گوگل از طریق وب سایت یا نام شرکت شما داشته باشد.
    4.  

    5. به نقل قول از یکی از صفحات خود (هر رشته بیش از ده کلمه) بنویسید. برای یافتن اینکه آیا گوگل محتوای شما را انتخاب کرده است ، آیا علامت نقل قول را درج نکنید. (باید با چنین جستجوی مشخص!)
    6.  

    7. جستجوی رشته متن به علائم نقل قول. اگر برای محتوای موجود در نقل قول ها رتبه بندی می کنید اما موردی که بدون نقل قول نیست ، می توانید فرض کنید که این مسئله محتوای تکراری نیست بلکه احتمالاً چیزی در اطراف شماست کیفیت محتوا یا مجازات Google.
    8.  

    9. با جستجوی رشته URL ، مانند “سایت: YourSite.com/service/housecleaningservice” مطمئن شوید که محتوای شما ایندکس شده است با یافتن یک فهرست URL ، اگر نتیجه خود را پیدا نکردید ، ممکن است داشته باشید. ربات های متا ، robots.txt یا مسئله خزیدن
       
    10. زمان و زمان قطع سایت را با ابزاری مانند دامنه پینگ بررسی کنید. اگر سایت شما خراب بود و شما آن را نمی دانستید ، این می تواند به شدت بر عدم ترافیک شما تأثیر بگذارد.
    11.  

    12. نظارت بر روی صفحه و خزیدن با یک ابزار انجام دهید مانند فریاد قورباغه برای بررسی سریع هر مشکلی که در صفحه شما رخ می دهد.
    13. مشکلی

       

    14. اگر مسائل فنی را مشاهده می کنید ، حتماً درباره موضوعات مربوط به جستجوی بینگ و یاهو بررسی کنید . اگر مشکلات شما برای گوگل جدا شده است ، احتمالاً به دلیل بروزرسانی الگوریتم است. برای آخرین به روزرسانی ها ، به دستورالعمل های مربوط به رتبه بندی های کیفیت گوگل مراجعه کنید.
    15.  

    16. محتوای خود را با استفاده از واگذاری و ارائه آن را بررسی کنید تا ببینید گوگل چگونه آن را می بیند ، و به هر مسئله ای توجه کنید.

    مرحله دوم: فرضیه ای را برای مسائل SERP ارائه دهید

    اکنون که شما در مورد آنچه می تواند مشکلات شما ایجاد کند ، ایده هایی دارید ، زمان آن رسیده که برخی فرضیه ها را مطرح کنید. ابتدا باید تعیین کنید که در چه موقعیتی قرار دارید. یا رتبه بندی شما بالا است اما میزان ترافیک شما پایین آمده است ، یا رتبه بندی و ترافیک کاهش یافته است.

    ایده

    اگر رتبه بندی به پایان رسیده است ، اما ترافیک شما پایین آمده است ، موارد زیر می توانند مقصر باشند:

       

    1. تقاضای جستجوی پایین (همانطور که در گوگل Trends مشاهده می شود)
    2.  

    3. ویژگی های جدید SERP (مانند قطعه های برجسته ، می توانند ترافیک ارگانیک سنتی تر را سرقت کنند)
    4.  

    5. مسائل مربوط به نام تجاری (اخیراً یک کابوس روابط عمومی داشت؟ این می تواند روی ترافیک شما تأثیر بگذارد.)

    یک تغییر در الگوریتم گوگل: باعث می شود جستجوی محلی مانند امتحان محلی به همان اندازه تأثیرگذار نباشدPLE

    اگر ترافیک و رتبه بندی هم پایین باشد:

    برخی از این موارد فوق همچنین می توانند مسئولیت این وضعیت باشند ، اما معمولاً موضوعاتی مانند موارد زیر مقصر هستند:

       

    1. تغییر در جستجوگر. افراد ممکن است در جستجوی انواع مختلفی از خدمات از آنچه استفاده می کردند باشند.
    2.  

    3. محتوای کم کیفیت یا تکراری. محتوای شما ارزش کافی را ارائه نمی دهد.
    4.  

    5. شما در مقابل رقبا شکست می خورید. اگر می بینید که رقبای شما دائماً از شما جلوتر هستند ، ممکن است زمان آن رسیده باشد که برخی از شیوه های آنها را تقلید کنید.
    6.  

    7. مسائل فنی. اگر محتوای شما نمایه سازی نشده باشد ، سرعت شما کم و زیاد است یا موارد دیگری از این دست ، ممکن است بخواهید به فناوری نگاه کنید.
    8.  

    9. مسائل مربوط به نامزدی. ممکن است افراد از سایت شما بازدید کنند ، اما آنها آنچه را می خواهند نمی بینند ، بنابراین آنها به سرعت در حال کلیک کردن هستند.

    مرحله سوم: زمان انجام اصلاحات

    اکنون که تحقیق خود را انجام داده اید و فرضیه های خود را انجام داده اید ، زمان آن رسیده است که تغییراتی ایجاد کنید. در اینجا یک مرور اجمالی درباره چگونگی رفع هر یک از مشکلات فوق آورده شده است.

       

    1. مسائل فنی و صفحه: آیا گوگل یک خزیدن و فهرست جدید انجام داده است. بسته به تعداد صفحات درگیر ، ممکن است این چند هفته طول بکشد.
    2.  

    3. مشکلات و اسپم پیوندها: با پیوند دادن بهترین شیوه ها از ابتدا ، می توانید ماه ها طول بکشد تا با پیگیری بهترین شیوه از ابتدا ، از بین بروند. حتی ممکن است مجبور باشید منتظر یک به روزرسانی الگوریتم باشید.
    4. اسپم
       

    5. بخش قابل توجهی از صفحات بخش خود را به روز کنید. بخش کوچکی از بخش وب سایت خود را که به خوبی عملکرد خوبی را به روز نمی کند ، به روز می کنید. برای دیدن تأثیر باید اکثر این صفحات را به روز کنید. گاهی اوقات ، بهتر است URL های خود را حذف کنید یا جایگزین کنید ، نه اینکه سعی کنید URL های موجود خود را برطرف کنید.

    آدرس دهی به صفحات خاص underperforming:

       

    1. محتوای اضافی را به صفحه خود اضافه کنید و محتوای موجود در آن را به روز کنید ، به ویژه اگر حالت ها و اطلاعات منسوخ وجود دارد. این یک روش عالی برای افزایش سریع رتبه شما است.
    2.  

    3. محتوای جدید را برای تازه نگه داشتن آن منتشر کنید. حتی اگر محتوای صفحه شما عالی باشد ، اگر چندی پیش به روز نشده باشد و چند سال پیش منتشر شده باشد ، گوگل هنوز هم آن را قدیمی و به اندازه مرتبط نمی بیند.
    4.  

    5. اگر قبلاً از سئو استفاده نکرده اید ، یا اگر رتبه بندی ها به طور قابل توجهی تغییر کرده اند ، کلمه کلیدی و محتوای هدف خود را به روز کنید.
    6.  

    7. عنوان خود را بهینه کنید. این یکی از مهمترین بخش های محتوای شما است ، زیرا افراد را قادر می سازد برای خواندن و خواندن کلیک کنند. اطمینان حاصل کنید که گیرا بوده و کلمه کلیدی شما را شامل می شود.

    SEO علمی دقیقی نیست ، اما این نکات باید به شما در تشخیص صفحات شما که عملکرد خوبی ندارند کمک کند. حتماً به روزرسانی های الگوریتم و اخبار SEO به طور مداوم توجه داشته باشید تا در مورد اینکه چرا صفحات ممکن رتبه بندی ضعیفی ندارند ، به روز شوید.