۵ راه حل برای به حداکثر رساندن ارزش بازاریابی ایمیل شما

    شما تقریباً بارها و بارها آن را خوانده اید ، تقریباً در همه انتشارات دیجیتال مارکتینگ در آنجا….

    دیجیتال

    “یک لیست مشترکین با کیفیت بالا بسازید!”

    و به دلایلی خوب

    سیستم عامل ها و موتورهای جستجوگر رسانه های اجتماعی می توانند یک بروزرسانی یا الگوریتم واحد را منتشر کنند که می تواند ارزش استراتژی بازاریابی دیجیتال شما را کاملاً از بین ببرد. ما دیده ایم که این اتفاق رخ داده است ، مهمترین آنها در مورد گوگل و Facebook.

    در بعضی مواقع ، Google به روزرسانی را منتشر می کند که به نظر می رسد وضع موجود سئو را کاملاً واژگون می کند و باعث می شود وبلاگ نویسان ، تأثیر گذاران و مشاغلی که روزگاری بصورت آنلاین رونق می گرفتند و از ترافیک قابل توجهی در جستجوی ارگانیک و رتبه های بالا برخوردار بودند ، خود را با بخشی از موفقیت جستجو که قبلاً از آن لذت می بردند ، بیابند. .

    چند سال پیش ، هر کسی که یک صفحه فیس بوک را دوست داشت ، تقریباً همه پستهایی را که با آن مارک به اشتراک گذاشته می شد ، می دید. متأسفانه ، دیگر اینگونه نیست. فیس بوک ادعا می کند که دلیل این بروزرسانی الگوریتمی است که به جای اینکه آنها را به یک خبر خبری پر از ارسال های تبلیغاتی بیش از حد تبدیل کند ، محتوای بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد. مخالفان استدلال می کنند که این یک اقدام محاسبه شده توسط فیسبوک است تا شرکت ها را مجبور به پرداخت هزینه برای تبلیغ در سکوی خود کند. مگر اینکه مارک حاضر به پرداخت هزینه برای پست های تبلیغاتی باشد ، آنها خوشبختانه خواهند بود که ۵-۱۰٪ از پیروان آنها به روزرسانی های خود را مشاهده کنند.

    از طرف دیگر ایمیل متفاوت است. بازاریابی ایمیل به شما امکان می دهد با توجه به شرایط خود با مخاطبان خود درگیر شوید. هنگامی که آدرس ایمیل شخصی را ضبط کردید ، می توانید یک خط ارتباط مستقیم با آن فرد باز کنید. به همین دلیل مشترکان ایمیل با ارزش ترین دنبال کننده شما هستند.

    اما فقط به این دلیل که مشترکان ایمیل دارید به این معنی نیست که آنها به مشتری تبدیل می شوند.

    بدون دیدن افزایش قابل توجهی در نرخ تبدیل شما ، می توانید صد هزار مشترک را جمع کنید. با این وجود ، می توان هزاران دلار در فروش از لیست ایمیل فقط چند صد دلار فروش گذاشت.

    دلار

    تمایز دهنده چیست؟

    دانستن چگونگی تبدیل لیست مشترکین خود به مشتریان.

    هنگامی که اصول ساخت لیست مشترکان را درک کردید ، زمان آن رسیده که تمرکز خود را به تبدیل آنها تبدیل کنید. پنج مرحله زیر می تواند به تبدیل لیست شما به یک مؤلفه بسیار سودآور استراتژی بازاریابی کمک کند.

    بازاریابی ایمیل به شما امکان می دهد با توجه به شرایط خود با مخاطبان خود درگیر شوید

    این توییت

    ۱ ٫ روی جمع آوری مشترکین مناسب تمرکز کنید

    احتمالاً آماری را شنیده اید که بازاریابی نامه الکترونیکی یک ROI ۳۸۰۰٪ یا ۳۸ دلار بازپرداخت برای هر ۱ دلار سرمایه گذاری را ارائه می دهد. و با توجه به اینکه ایمیل برای دستیابی به مشتریان جدید از طریق فیس بوک یا توییتر ۴ برابر بار موثرتر است ، می تواند سعی در به دست آوردن هرچه بیشتر مشترکین ایمیل برای شما وسوسه انگیز کند. اما این لزوما بهترین تصمیم در مورد تجارت نیست.

    سرمایه گذاری

    همه مشترکین مساوی ایجاد نمی شوند. مگر اینکه آنها علاقه ای به استفاده از محصول شما (یا به اشتراک گذاری آن با سایر مشتریان بالقوه) نداشته باشند ، آنها هدر دادن پول و انرژی هستند.

    اگر به جای ایجاد مشترکان مناسب ، روی ساختن مشترکان متمرکز هستید ، ممکن است به استراتژی های رشد سریع مانند ارائه هدایای پولی یا محصولات رایگان با جذابیت گسترده متوسل شوید. اگرچه این فعالیت ها گاهی می تواند با محصولات مصرفی تأثیر بگذارد ، اما مطمئناً تلاش بیهوده ای برای مارک های B2B است. وقتی چیزی را با جذابیت گسترده به صورت رایگان ارائه می دهید ، در ادامه با شرکت کننده هایی که علاقه مند به محصول شما نیستند.

    به جای تلاش برای به دست آوردن آدرس ایمیل همه و همه ، تجزیه و تحلیل استراتژیک کنید که چگونه می توانید مجموعه آدرس های ایمیل درست را بهینه کنید.

    موسسه بازاریابی دیجیتال این کار را با ارائه منابع رایگان مانند کتاب الکترونیکی ما چگونه می توانیم با استفاده از LinkedIn به یک موفقیت فروش اجتماعی تبدیل شویم ، انجام می دهد. این محتوای قابل بارگیری رایگان برای افرادی که ممکن است علاقه مند به دوره های ما باشند – ارزش اطمینان از ایجاد لیست ایمیل ما در اطراف کسانی را که از ارتباط با ما بهره مند می شوند ، فراهم می کند. در ضمن ، کسانی که علاقه ای به بازاریابی دیجیتال ندارند ، با مشترک شدن وقت خود را تلف نمی کنند!

    فرم های ثبت نام ایمیل خود را به راحتی در دسترس قرار دهید ، مشوق های ثبت نام مناسب را ارائه دهید ، و مطالب ارزشمندی را در وبلاگ خود ارائه دهید. این فعالیتهایی است که باعث افزایش سرعتی که مشترکان مربوطه را برای شما ایجاد می کند افزایش می یابد.

    ۲ ٫ مشترکین خود را بخش بندی کنید

    یکی از موثرترین راه های افزایش نرخ تبدیل ایمیل های شما تقسیم مخاطبان است. به نظر می رسد که ۷۷٪ ایمیل ROI از کمپین های تقسیم شده ، هدفمند و فعال شده است که محصول مناسب را در زمان مناسب به مشتری مناسب ارائه می دهد.

    چگونه می توانید مشترکان خود را تقسیم کنید؟ با استفاده از یک ابزار CRM مانند Infusionsoft ، AgileCRM یا Hubspot که به شما امکان می دهد پیگیری کنید که مشترکان از کجا آمده اند ، با چه کمپینی هایی با آنها ارتباط برقرار کرده اند و نحوه تعامل آنهاد در وب سایت خود

    با گذشت زمان ، این قطعات نرم افزاری قادر به ایجاد تصویری کاملاً واضح از هر کاربر ، علایق آنها و انواع محصولات یا خدماتی هستند که در واقع ممکن است مورد علاقه آنها باشد.

    هنگامی که این موضوع را فهمیدید ، می توانید مشترکین خود را با اطلاعات و پیشنهادات محصولات مناسب در زمان مناسب هدفگذاری کنید تا حداکثر استفاده را تبدیل کنید.

    یک مثال عالی از یک تجارت که TravelZoo را تشکیل می دهد. این سایت معاملات مسافرتی خارق العاده ای را در سراسر جهان ارائه می دهد – و مخاطبان خود را بر حسب مکان و علاقه های خود تقسیم می کند. اگر ثبت نام کنید و جستجوی معاملات سان فرانسیسکو را شروع کنید ، ایمیل های آینده معاملات را منحصراً از منطقه خلیج به اشتراک می گذارند.

    این فعالیت تضمین می کند که افراد معاملات و پیشنهادهایی را دریافت کنند که در واقع مورد علاقه آنها خواهد بود و باعث می شود که آنها بتوانند خرید بیشتری انجام دهند و احتمال کمتری برای عدم اشتراک دارند.

    ۳ ٫ مشاهده ایمیل به عنوان یک ابزار رابطه بلند مدت

    اگر نامه های الکترونیکی شما صرفاً در تلاش برای جلب خرید مشترکان ، به مشترکان ناخواسته متمرکز شده اند ، به سرعت پیروان خود را گم می کنید و ROI تبلیغات ایمیل خود را کاهش می دهید.

    درعوض ، ایمیل را برای آنچه در آن قرار دارد بشناسید – ابزاری برای کمک به توسعه روابط طولانی مدت با پیروان.

    برای این کار ، با شخصی سازی ایمیل ها شروع کنید. پیام های ایمیل شخصی شده به طور متوسط ​​۱۴٪ نرخ تبدیل را بهبود می بخشند و ۱۰٪ تبدیل می کنند. هنگامی که از نام افراد و سایر اطلاعاتی که از آنها جمع آوری کرده اید استفاده می کنید ، می توانید محتوا را بیشتر طنین انداز کنید. از همه اینها ، همه ما دوست داریم که با نامهایمان صدا شوند.

    در مرحله بعدی ، بر تهیه مطالب فوق العاده مفید تمرکز کنید. مشاوره و مطالبی را ارائه دهید که می تواند مخاطبان شما را سرگرم ، الهام بخش و آموزش دهد. از آنجا که خوانندگان یاد می گیرند که از تعامل خود با شما انتظار داشته باشند ، به ایمیلهایی که از شما دریافت می کنند ، توجه بیشتری می کنند.

    دن نوریس از WPCurve.com فهمید که اکثر افرادی که از WordPress استفاده می کنند علاقه مند به بازاریابی محتوا هستند. بنابراین ، ایمیل و وبلاگ وی در مورد این موضوع و هر چیزی که مربوط به تخصص گرایی است مشاوره می دهند. علاقه مندان به مشاغل در ایمیل های وی مشترک می شوند و به دلیل ارزش خاصی که ارائه می دهند ، محتوای وی را به اشتراک می گذارند. سپس ، هنگامی که این کارآفرینان دریافتند که از پشتیبانی اضافی WordPress قدردانی می کنند ، خدمات وی را خریداری می کنند.

    بازاریابی محتوا

    ۴ ٫ برای بهبود نرخ باز و کلیک ، به تجزیه و تحلیل بپردازید

    با وجود داده هایی که امروز در دسترس بازاریابان است ، نظارت بر عملکرد کمپین های ایمیل شما ساده تر از همیشه است. خطوط موضوع ، محتوا ، موضوعات و پیوندها را برای کشف عناصر ایمیل های با بالاترین عملکرد خود ارزیابی کنید. سپس ، بیشتر از آن انجام دهید.

    شما هرگز نمی دانید کدام عناصر کمپین شما ممکن است بیشترین تأثیر را در نرخ باز و کلیک داشته باشد. با گفتن ۶۸٪ آمریکایی ها تصمیم خود مبنی بر باز کردن نامه الکترونیکی با نام “از” را پایه گذاری می کنند ، حتی نامی که برای معرفی خود در ایمیل های خود استفاده می کنید می تواند در نرخ باز تأثیر بگذارد.

    برای به حداکثر رساندن فعل و انفعالات خواننده ، آزمون A / B تا حد امکان برای ارزیابی اینکه عناوین ، قالب ها و مباحث به نظر شما بیشتر برای خوانندگان شما جذاب است – سپس بر روی انجام کارهای بیشتر متمرکز شوید.

    هنگامی که یک کمپین از میزان تعامل ویژه بالایی برخوردار می شود ، عناصر مختلف آن را ارزیابی کنید و سعی کنید جنبه هایی را در کمپین بعدی خود ادغام کنید تا ببینید چه چیزی بیشترین تعامل را جذب می کند. هر بار که عنصری را پیدا کرد که عملکرد خوبی داشته باشد ، سعی کنید آن را بهتر کنید تا تبلیغات خود را بهتر کنید. با گذشت زمان ، رویکرد مبتنی بر داده شما در زمینه بازاریابی ایمیل منجر به یک استراتژی بازاریابی ایمیلی بسیار کارآمد و سودآور خواهد شد.

    مثال بسیار خوبی در استفاده مؤثر از آنالیزها ، خرید آنلاین بموت ، آمازون است. آمازون دائماً عناوین ، CTA ها و محصولات بالاترین نرخ تبدیل را ردیابی می کند. دفعه بعد که به آمازون می روید ، به ایمیل های پیگیری شده دریافت کنید ، توجه کنید – همه چیز از زمانی که آنها را دریافت می کنید ، به آنچه نشان می دهد ، به نامه تحلیل شده است!

    ۵ ٫ فراخوان تماس را به عمل واضح تر کنید

    مرحله آخر برای یک کمپین ایمیل تبدیل شده بالا CTA است که بسیار واضح ، موجز و شفاف است. پس از درگیر شدن با گیرنده از طریق یک خط موضوع و ایمیل خوب ، زمان آن رسیده است که آنها را به مرحله بعدی روند فروش هدایت کنید. این کار را با CTA انجام دهید که شامل متن ، تصاویر و پیوندها باشد.

    اکنون که بیشتر ابزارهای بازاریابی ایمیل محتوای معامله ای را در ایمیل مجاز می سازند ، از فروش مستقیم آن ها دریغ نکنید. در حقیقت ، ایمیل های معامله گر نسبت به هر نوع ایمیل دیگر ، دارای ۸ برابر باز و کلیک بیشتر هستند و می توانند ۶ برابر بیشتر درآمد داشته باشند.

    سرانجام ، از تست A / B و تجزیه و تحلیل داده ها برای تعیین اثربخشی CTA استفاده کنید. نرخ کلیک از طریق خرید و فروش از طریق ایمیل خود را ردیابی کنید تا ارزیابی کنید که چه چیزی مؤثر است و چه چیزی به پیشرفت نیاز دارد. با کشف مؤثرترین راهبردها در طول زمان ، می توانید این موارد را توسعه دهید تا به رشد زیر و بهبود آنها کمک کنیدخط پایین شما

    بسیاری از مشهورترین وبلاگ نویسان که دوره های آموزشی و کتابهای الکترونیکی ارائه می دهند ، هنر اضافه کردن CTA روشن برای پایان هر ایمیل را به دست آورده اند. پس از راهنمایی شما در مورد مزایا و مزایای فراوان برای خرید برنامه خود ، آنها با تخفیف های موقتی یا فضاهای محدود به پایان می رسند تا حس اضطراری انگیزشی ایجاد کنند. این دکمه های بزرگ و تخفیف های جذاب باعث می شود خواننده خیلی راحت بفهمد که قدم بعدی آنها چیست.

    لیست مشترکین شما چقدر مشغول است؟

    اکنون که می دانید برای به حداکثر رساندن ارزش لیست ایمیل خود چه ضروری است ، لیست فعلی خود را تجزیه و تحلیل کنید. آنها چقدر درگیر هستند؟ در گذشته بیشترین کلیک روی آنها چه بوده است؟

    با مطالعه آنچه در گذشته کار کرده است ، و مؤثرترین فعالیتهای خود را تکرار می کنید ، استراتژی بازاریابی ایمیل بهینه را برای مخاطبان خود کشف خواهید کرد.

    در همین حال ، اگر نکات بازاریابی ایمیل دیگری را یافتید که ممکن است ما در این مقاله از دست ندهیم ، در نظرات زیر به اشتراک بگذارید. ما همیشه از یادگیری موفقیت دیگران لذت می بریم.

    همچنین ممکن است شما علاقه مند باشید

    سوفی الیزابت اسمیت