عادات یک استراتژیست محتوا بسیار تولیدی

    آیا شما دائماً در نوشتن محتوا غوطه ور هستید و نمی دانید دقیقاً چه چیزی لازم است تا بتوانید همه چیز را به شیوه ای مؤثر در کانالهای مختلف سازماندهی و استفاده کنید؟ آیا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد چگونگی پیاده سازی بلاگ ها و رسانه های اجتماعی به صورت استراتژیک کسب کنید؟

    به دنیای استراتژیست محتوا خوش آمدید. این متخصصان نه تنها در نوشتن و ویرایش مهارت دارند. آنها همچنین مدیریت محتوا را به سطح بعدی می رسانند. استراتژیست های محتوا منطقی هستند؛ سازمان دهندگان سطح بالا در حالی که توجه زیادی به این مسئله داشتند که هر قطعه از پازل با استراتژی بازاریابی تصویر بزرگتر تجاری چگونه درگیر می شود ، بر توسعه ، توزیع و نظارت بر محتوا تمرکز کردند.

    یک استراتژیست محتوا چه کاری انجام می دهد؟

    یک استراتژیست محتوا (یا مدیر) تأمین محتوای کافی و تازه از مطالب مرتبط برای یک تجارت را تضمین می کند ، نه تنها به معنای اجتماعی “مربوط” بلکه به معنای SEO محور. آنها کارهای دیگری غیر از نوشتن انجام می دهند ، بلکه تمام عناصر محتوا را در استراتژی کسب و کار ادغام می کنند ، یک پایه برای وب سایت مشاغل ، کمپین اجتماعی بعدی و توضیحات محصول ایجاد می کنند ، فقط برای ارائه چند ایده.

    علاوه بر مقابله با همه اینها ، ضمن استفاده از ابزارهای تحلیلی و گزارشگری برای بهسازی و کار مجدد این استراتژی ، به طور مداوم اهداف و استراتژی اصلی یک تجارت را نیز در نظر داشته باشید. استراتژیست ها و مدیران محتوا واقعاً وظیفه دارند داده های “” را به عنوان حداقل ، به حدی که از آن برای رشد یک تجارت استفاده می شود ، مشاهده کنند. آنها همیشه آزمایش ، اندازه گیری و پالایش می کنند تا ببینند چه چیزی می تواند بهتر کار کند. بخش عمده آن تمرکز بر ایجاد ارتباط با مشتری و تحقیقات مربوط به محصول است.

    ۱ Calendar تقویم تحریریه (محتوا)

    استراتژی محتوا از آنجا که پایه و اساس ایجاد روابط و وفاداری به نام تجاری است مهم است ، به عبارت دیگر ، محتوا احتمالاً اولین چیزی است که در مورد شرکتی است که مردم می بینند ، بنابراین مهم است که به خوبی انجام شود. اما این فقط مربوط به کیفیت نیست؛ این همچنین در مورد زمان بندی است. بخشی از استراتژی این خواهد بود که نه تنها با چه کسی مطالب را به اشتراک بگذارید بلکه همچنین اینکه چه ساعات روز و سال از نظر درگیر شدن مخاطبان بیشترین اهمیت را دارد. بنابراین ، یک استراتژیست محتوا فقط به آنچه ایجاد می شود ، بلکه نحوه ارتباط آن با مخاطب متمرکز نمی شود.

    بخش اصلی سازماندهی و پیگیری استراتژی شما ایجاد تقویم تحریریه است که می تواند نه تنها به عنوان یک برنامه بلکه برای ردیابی personas خریدار ، بازارهای هدف ، شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) و سایر عوامل مهم استفاده شود.

    در اینجا چند نکته برای ایجاد یک تقویم سرمقاله مؤثر برای محتوای شما آورده شده است:

       

    • لیستی از موضوعات محتوا و ایده های عنوان را تهیه کنید. عناوین خود را ابتدا آزمایش کنید تا مطمئن شوید که آنها موثر هستند. این می تواند شامل هر دو محتوای مجدد و محتوای جدید باشد.
    • ایده

       

    • مشخصات مربوط به ارسال هر روز را درج کنید ، از جمله اینکه چه کسی چه چیزی را ارسال می کند ، کجا ، چه موقع است.
    •  

    • به تقویم توجه داشته باشید که رویدادهای خاص ، تبلیغات و اهداف تجاری هر پست با آن تراز شده است. با این کار ، تماس اصلی شما به هر اقدام ارسال خواهد شد.
    •  

    • به موارد دیگری که در حال توسعه هستید توجه داشته باشید که می تواند با هر موضوع مانند کتاب های الکترونیکی ، دوره ها و غیره به طور همزمان کار کند.

    ۲ ٫ ایجاد یک استراتژی کلیدی برای کلمات کلیدی

    این نه تنها در مورد کیفیت این همچنین در مورد زمان بندی است.

    این توییت

    اگر به مدیریت محتوا علاقه دارید ، باید درک کنید که چگونه می توانید یک استراتژی کلیدی مهم را ایجاد کنید. مدیران محتوا باید هنگام جمع آوری و تدوین مطالب از نویسندگان ، استراتژی کلیدی کلیدی را در بر گیرند. کلمات کلیدی تمرکز اصلی به عنوان آزمون ، نقشه ، موجودی ، تجزیه و تحلیل و تحقیق در مورد اثربخشی محتوای آنها خواهد بود.

    روش های مختلفی برای انجام تحقیقات وجود دارد ، و اگر به عنوان فریلنسر یا در آژانس کار می کنید ، می خواهید یک استراتژی داشته باشید که می تواند برای اسکان مشتری های مختلف تغییر کند. یکی از مکان های مهم برای بدست آوردن مهمترین برنامه ریزی برای کلمات کلیدی ، گوگل Keyword Planner است که به شما امکان می دهد از خود شروع کنید و سپس لیستی از ایده های خود را تهیه کنید.

    برنامه ریزی

    Buzzsumo یکی دیگر از ابزارهای شگفت انگیز و رایگان است که به استراتژیست های محتوا امکان می دهد استراتژی مبتنی بر کلمات کلیدی را بطور مداوم بسازند و تصحیح کنند. به سادگی عبارت مورد نظر خود را وارد کنید ، و بلافاصله نه تنها محبوب ترین وبلاگ ها را مشاهده خواهید کرد ، بلکه نحوه عملکرد هر یک از کانالهای مهم رسانه های اجتماعی را نیز مشاهده خواهید کرد.

    ۳ a استخر نویسندگان درجه یک داشته باشید

    با وارد شدن به دوره جدیدی از رسانه ها و محتوای اجتماعی ، نویسندگان باید نه تنها در تهیه محتوای چندرسانه ای ، بلکه به مهارت بیشتری پیدا کنند تا بتوانند محتوای مناسب و غیر متمرکز بر فروش را ایجاد کنند که بتواند باعث افزایش ترافیک شود. در عین حال مخاطبان واقعی را نیز درگیر خود می کند.

    استراتژیست های محتوا می توانند از مزایای آن استفاده کنندروم با داشتن استخر در دسترس از نویسندگان با کیفیت خوب در دسترس است. چه نویسندگان مستقل باشند و چه درون خانه ، باید درک دقیقی از نحوه نوشتن در موضوعات مختلف داشته باشند – و خوب. در حال حاضر ، روند مطالب به سمت کیفیت بالاتر ، اصیل تر و بیشتر به محتوای چندرسانه ای می رسد. این بدان معناست که داشتن نویسندگانی که قادر به انجام تحقیقات عمیق ، آگاهی از صنعت شما و بازاریابی دیجیتالی خود و ایجاد محتوای چندرسانه ای باشند ، به عنوان مثال ، برای استراتژیست های موفق محتوای مفید خواهد بود.

    دیجیتال

    ۴ ٫ تجارت متفاوت داشته باشید

    فروش و بازاریابی سنتی بر رقابت متمرکز است ، اما در منظر بازاریابی دیجیتالی امروزه در واقع مهم است که روی کارهایی که می کنید خوب عقب و خانه باشید. البته ، شما باید بدانید که این رقابت چیست ، اما مهمتر است که به روند خود توجه کنید ، زیرا هر کاری که در رابطه با توسعه محتوای خود و بازاریابی خود انجام دهید ، است.

    اقتصاد دیجیتال امروز بیش از رقابت بیشتر به همکاری می پردازد. همه در آنجا هستند که ایده های یکدیگر را به اشتراک می گذارند. این فقط ماهیت بازی است در شیوه های بازاریابی و بازاریابی در مدرسه قدیمی ، نگه داشتن چشم در این جایزه به معنای فروش است. اما امروز ، درمورد مشارکت مخاطبان ، ایجاد آگاهی از برند و دسترسی ارگانیک بسیار بیشتر است. چشم انداز بازاریابی امروزه بیشتر از ارائه کالای واقعی و جالب برای مخاطبان دیجیتالی شماست ، نه “فشار آوردن” یک محصول.

    اقتصاد

    ۵ ivers تنوع استراتژیک

    از نظر محتوای بازاریابی ، می خواهید برای اطمینان از نتایج بهینه چند رویکرد را انتخاب کنید که در کنار یکدیگر قرار دارند ؛ فهمیدن چگونگی انجام این کار به اهداف و نیازهای خاص شما بستگی دارد. اما نکته این است که تلاش برای تنوع بیش از حد ، غوطه ور شدن انگشتان پا در کانال های بسیار زیاد ، به احتمال زیاد فقط باعث سوختن شما و تیم شما خواهد شد.

    با توجه به اینکه بهترین نتیجه چه نتیجه ای خواهد داشت ، فیلم ، مطالعات موردی ، رسانه های اجتماعی و اینفوگرافیک چند نمونه از مواردی است که همچنان مشارکت بالایی را در بازارهای B2B نشان می دهد. مهم است که هر سکوی و سبک محتوا ساده تر شود تا از پیام رسانی برند هم اطمینان حاصل شود.

    ۶ ٫ سازماندهی ، همکاری ، ایجاد

    این وظیفه یک استراتژیست محتوا است که به جای اینکه در رقابت خرده بپیچد ، در صدر بازی خود بماند. در حالی که دعوا و درام به سبک مادمن ممکن است برای تماشای نتفلیکس جذاب باشد ، در این روز و سن ، از طریق همکاری ، بهره بیشتری می برد که تمایل دارد در حوزه دیجیتال یک هنجار باشد. (حتی دستیاران دیجیتال شخصی از شرکتهای مختلف می توانند ارتباط و همکاری داشته باشند!)

    به نفع سازمان ، همکاری و خلاقیت ، برنامه ها و ابزارهای رایگان و ارزان قیمت زیادی در آنجا وجود دارد که می تواند به هر مدیر محتوا کمک کند تا بتواند پربارتر باشد.

    قیمت

    در اینجا چند نمونه از استراتژیست های محتوای برنامه ها وجود دارد و تیم های آنها می توانند برای کمک به آنها در ایجاد محتوای تازه و منحصر به فرد در پرواز استفاده کنند.

       

    • Canva: روشی کاربرپسند ، ارزان و محبوب برای ایجاد گرافیک زیبا.
    •  

    • Quora: برای کمک به شما در تولید ایده های جالب و مرتبط با محتوای خاص برای صنعت خود ، به اینجا وارد شوید. این یک روش عالی برای انجام تحقیقات مشتری است که می تواند استراتژی شما را آگاه کند.
    •  

    • بافر: به شما در برنامه ریزی و مدیریت رسانه های اجتماعی کمک می کند.
    •  

    • Tweriod: به شما کمک می کند بهترین زمان روز توییت ها را بفهمید.
    •  

    • نمایش اسلاید: ابزاری ساده برای ایجاد نمایش اسلاید های بصری قانع کننده ، که به راحتی با لینکدین سازگار است.
    •  

    • Trello: به شما کمک می کند تا همه چیز را با کارت سازماندهی کرده و با اعضای تیم همکاری کنید.

    ۷ Ideas ایده های تازه برای پیروزی

    مصرف کنندگان در این روزها با هر دیدار اینترنتی سریعتر یاد می گیرند و تجربه های بیشتری را تجربه می کنند ، که یک استراتژیست عالی برای محتوا باید نه تنها با اطلاعات اساسی که مدیریت می کند بلکه در راهی که ارائه می شود روی توپ باشد. حضار.

    با توجه به ثروت اطلاعات در دسترس مصرف کنندگان با لمس یک دکمه ، ممکن است سعی کنید توجه مخاطبان خود را جلب کنید. اما از بعضی جهات ، این می تواند بخشی از سرگرم کننده بودن در زمینه بازاریابی دیجیتال باشد.

    هرچه خلاقیت بیشتری داشته باشید ، شانس بیشتری برای قرار دادن یک شرکت نوپا بر روی نقشه و یا کمک به یک شرکت کوچک برای رشد غیر منتظره در سه ماهه بعدی بیشتر خواهید داشت. به عنوان مثال ، ارائه ایده هایی به روش های تازه ، استخدام یک انیماتور ویژه برای ایجاد یک فیلم متحرک یا مصور همیشه سبز ، می تواند راه زیادی را برای ساختن یا شکستن یک کسب و کار طی کند. در اقتصاد دیجیتالی ، سودآورترین استراتژیست های محتوا ، نه تنها در بخش تحلیلی ، بلکه در استفاده از حل مسئله خلاقانه ، ایده جدیدی پیدا می کنند.برای عجیب مخاطبان خود.

    شرکت هایی که از نظر استراتژی محتوا پیروز می شوند ، مطمئناً از نظر نوآوری از یکدیگر متمایز می شوند. وقتی محصولی و محتوا دارید که منحصر به فرد ، تازه و واقعاً جالب برای مخاطبان شما باشد ، می دانید که به خانه خود رسیده اید.