25 شیوه مبارزه با چربی و توقف در ایستگاه شکم شش تکه ( قسمت آخر ) | چاقی

    No Comments تندرستی - پزشکی

    وقتی فردی آرزو داره یه شکم شش تیکه داشته باشه و واسه به این آرزو عجله هم داشته باشه، مطالعه این مقاله بسیار نیاز به نظر می رسه.

    ۲۲- یه لیوان شیر بدون چربی بخورین

    اجناس لبنی روزانه با چربی می جنگن و این به خاطر محتوای کلسیم اونا هستش . پس وقتی تصمیم می گیرین با شام تون چیزی بخورین ، یه لیوان شیر انتخاب مناسبیه. پیشنهاد ما اجناس بدون چربیه.

    25 روش مقابله با چربی و توقف در ایستگاه شکم شش تیکه ( قسمت آخر )

    ۲۳- از مصرف همه کربوهیدراتا دوری کنین

    متخصصین تغذیه پیشنهاد می کنن که بعد از مصرف شام اصلا نباید کربوهیدراتا رو در برنامه داشته باشین . چون مصرف کربوهیدراتا در این زمان منتهی به ذخیره چربی در بدن می شه . تنها استثنایی که در این مورد هست به زمان تمرین تون برمیگرده . اگه آخر شب تمرین می کنین ، نیاز دارین تا به مصرف کربوهیدراتای ساده در زمان بعد از تمرین بپردازید. به این نکته کمی قبل تر گفته شد.

    ۲۴- پروتئینای کنه هضم استفاده کنین

    به جهت حفظ حجم عضلانی باید به مصرف غذا در اواخر شب بپردازید . مصرف پروتئین در این زمان بهترین انتخابه. مصرف یه محلول پروتئینی در این زمان ایده آله . چون خیلی از پودرها بدون کربوهیدرات و چربی هستن. پروتئین کازئین بهترین ضربه س . چون کنه هضمه و کم کم به تغذیه عضلات تون می پردازه. اونم وقتی که در خوابین به این روش روند نابودی عضلات تون رو به کمترین حد ممکن میرسونه و در نتیجه منتهی به پیشرفت یه روند متابولیسم قوی می شه. پس کازئین منتهی به یه عامل بالقوه موثر تر در روند چربی سوزی می شه.

    ۲۵ـ  دست کم ۷الی۸ ساعت خواب شبونه داشته باشین

    کمبود خواب می تونه منتهی به نابودی عضلات شه و خواب کافی منتهی به احیاء و تعمیر عضلات می شه . داشتن مشکل در روند تعمیر به معنی عضله کمتر و در نتیجه یه متابولیسم کندتره. اگه ساعت بیداری تون با ساعت ۷ صبح تنظیم شده ، حتماً نیمه شب در تختخواب باشین . بعد از خواب بلند شین و این سی مرحله رو مجداداً تکرار کنین .

    صبح زود بعد ازبرخاستن از خواب
    روشای  ← ۱،۲،۳،۴

    زمان صبحونه
    روشای ←   ۵،۶،۷

    زمان بین صبحونه و ناهار
    روشای ←   ۸،۹

    بعد از ظهر و زمان تمرین
    روشای ←   ۱۰،۱۱،۱۲،۱۳،۱۴،۱۵

    اواخر بعدظهر بعد از تمرین
    روشای ←    ۱۶،۱۷،۱۸

    عصر
     روشای ←   ۱۹،۲۰،۲۱،۲۲

    آخر شب
    روشای  ← ۲۳،۲۴،۲۵ 

    .

    منبع :

    پاسخی بگذارید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *