شکاف مهارت های دیجیتال ایرلند: بیایید شروع به اصلاح کنیم

    هفته گذشته اولین گزارش مهارتهای دیجیتال ایرلند را راه اندازی کردیم و افراد زیادی به صحبت پرداختند. ۸ از ۱۰ بازاریاب نتوانستند صلاحیت سطح ورود را بدست آورند ، مشخص شد که بازاریابان ارشد ۲۶٪ دانش کمتری نسبت به همتایان سطح ورودی خود دارند و ما یک شکاف بزرگ در دانش بخش خرده فروشی کشف کردیم – اینها فقط برخی از آمارهای تکان دهنده بودند که آزمایش تشخیص دیجیتال است. آشکار شد امروز ما به دنبال راه حل هستیم. ما با پرداختن به این سؤال نه چندان کوچک اما پر فشار شروع می کنیم: چگونه می توانیم از مهارت مهارتهای دیجیتالی عبور کنیم؟

    دیجیتال

    پیامدهای اقتصادی ایرلند بسیار زیاد است. با وجود ۱۵۰،۰۰۰ شغل دیجیتالی و اقتصاد اینترنتی به ارزش ۲۲/۱ یورو یورو تا سال ۲۰۲۰ ، شکاف مهارت های دیجیتال ایرلند می تواند به طور جدی از بهبود اقتصادی جلوگیری کند. در حالی که هزینه های آنلاین نسبت به سال گذشته ۵۴ درصد افزایش یافته است ، ما هنوز یک قطعه قابل توجهی (۶۰ درصد یا ۹ ۳ ۹ میلیارد یورو) نسبت به رقبا در خارج از کشور از دست می دهیم.

    اقتصاد

    در زیر در مورد اهمیت آموزش مداوم و چگونگی شروع به ایجاد تغییرات دیجیتال کوچک اما ضروری در شرکت شما بحث خواهیم کرد.

    مؤسس و مدیر موسسه بازاریابی دیجیتال ، ایان دادسون با Newstalk (در ساعت ۱۰٫۲۲) در مورد شکاف هشدار دهنده مهارت های دیجیتال و اهمیت آموزش صحبت می کند:

    شکاف های موجود در شغل خود را شناسایی کنید

    مشاغل کوچک ۲۳٪ از نیروی کار ایرلند را استخدام می کنند. با این حال ، مهارت های دیجیتال بازاریاب های ارشد ۲۶٪ پایین تر از مهارت های شرکت های بزرگتر است. آیا شما یک مدیر ارشد بازاریابی در یک تجارت کوچک هستید؟ اول ، مهم است که مهارت های دیجیتالی خود را آزمایش کنید تا یک ارزیابی صادقانه از مکان مورد نظر خود بدست آورید.

    استخدام

    سپس می توانید یک تست دیجیتالی را در کل شرکت یا تیم بازاریابی خود انجام دهید. هدف این است که شکافهای دانش را در تلاش برای کشف چیزهایی که برای یادگیری به عنوان یک تیم جمعی باید یاد بگیرید شناسایی کنید. آیا افرادی در سازمان شما با دانش دیجیتالی موجود هستند یا به کمک خارجی نیاز دارید؟ فقط یک راه برای پیدا کردن وجود دارد

    ۱ ٫ بدانید مشتریان شما در کجا قرار دارند

    فکر نکنید که باید همه چیز را یاد بگیرید اشتباه نکنید. همانند بازاریابی سنتی ، مشتریان خود را در کجا قرار دهید و فقط روی کانالهای دیجیتالی که قبلاً از آنها استفاده می کنید متمرکز شوید. برای درک عادات دیجیتالی آنها ، گزارش های استفاده دیجیتال را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهید و مستقیماً از مشتریان تحقیق کنید. و هنگامی که مهارت های دیجیتالی شما بهبود می یابد ، می توانید در نهایت گوگل Analytics را پیگیری کرده و از منابع اصلی ترافیک خود استفاده کنید.

    ۲ ٫ آزمون تشخیصی دیجیتالی را انتخاب کنید

    ابزار تشخیص دیجیتال ما به شما امکان می دهد مهارت های دیجیتالی خود را به صورت رایگان تست کنید. این تنها ۱۵ دقیقه طول می کشد و به شما امکان می دهد دانش خود را در زمینه های اصلی سئو ، PPC ، Email ، Display ، Social ، Mobile و Analytics آزمایش کنید. سؤالات مربوط به دیپلم حرفه ای معتبر صنعت ما در برنامه درسی دیجیتال مارکتینگ است که بدان معنی است که آنها توسط رهبران دیجیتال مانند گوگل ، Microsoft ، Ebay و موارد دیگر تأیید شده اند.

    این همان آزمایشی است که ما برای گزارش شکاف مهارتهای دیجیتال استفاده کردیم – بنابراین می توانید نمره خود را با دیگران در صنعت خود مقایسه کنید. پس از اتمام شما یک نمره فردی به همراه چند پیشنهاد در مورد مراحل بعدی برای سفر به یادگیری دیجیتالی دریافت خواهید کرد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر به ویدیوی تشخیصی دیجیتال ما مراجعه کنید:

    اهمیت یادگیری مداوم

    نیاز به سرمایه گذاری در آموزش های حرفه ای نه فقط برای تازه واردین بلکه برای کارمندان ارشد نیز وجود دارد. بی سوادی دیجیتال ایرلند – به ویژه در میان تصمیم گیرندگان ارشد و دارندگان بودجه – مانع بزرگی برای رشد و گسترش پیش بینی شده اقتصاد دیجیتال ما است. و از آنجا که بازاریابی دیجیتال یک صنعت به سرعت در حال رشد است ، دائماً در حال تغییر و تحول است ، بازاریابان باید برای تعهد به یک مسیر یادگیری مداوم آماده باشند. تحصیلات نباید متوقف شود ، مانند اغلب در ایرلند ، در سن مناقصه ۲۱ سالگی.

    سرمایه گذاری

    بگذارید از این فرصت استفاده کنیم.

    برای استفاده از فرصت هایی که درست در مقابل ما قرار گرفته است ، ایجاد یک استعداد دیجیتالی در اینجا در خانه ضروری است. بررسی حقوق و دستمزدهای دیجیتال در سال ۲۰۱۴ ، شکاف مهارت دیجیتالی ایرلند را به عنوان موانع رشد با شکاف ۴۹٪ در مهارت های فنی و صنعت برای حرفه ای های دیجیتال واجد شرایط ، نشان می دهد. اگر با یک برنامه آموزش استراتژیک و پایدار مواجه نشویم ، باید به استعداد خارج از کشور ادامه دهیم.

    ایان دادسون در مصاحبه خود با NewsTalk ، بنیانگذار و مدیر موسسه بازاریابی دیجیتال ، بر اهمیت ایجاد برنامه آموزشی قابل دستیابی در هیئت مدیره تأکید می کند. ایان می گوید: “در مورد تعریف مجموعه ای از استاندارد ها ، همه ما می توانیم در مورد آن توافق کنیمشرایط آموزش دانشجویان ، خواه در دانشکده ، دانشگاه و یا فناوری اطلاعات ، در مورد چگونگی درگیری با آنها و کار شغلی دیجیتال است. “

    توافق

    با قرار دادن آنها در یک برنامه آموزشی معتبر یا دوره دیپلم ، تیم بازاریابی خود را آموزش دهید. اما همچنین از استخدام افرادی که شما را به چالش می کشند نترسید – افرادی که مهارتهای دیجیتالی فراتر از درک شما دارند (حتی اگر این به معنای مشاوره از یک همکار جوان یا کارآموز دیجیتال باشد). این افراد این قدرت را دارند که تجارت شما را متحول کنند و مزیت رقابتی را که به آن بد نیاز دارد ، بدهند.

    سفر دیجیتالی شما با تغییر ذهنیت ، آگاهی از سطح مهارت خود و گشودن به یادگیری آغاز می شود. هر قدمی که برای یادگیری ، سازگاری و رشد خود بر می داریم گامی نزدیکتر به یک اقتصاد تجدید پذیر و رونق است. آیا این چیزی نخواهد بود؟

    آیا می خواهید بدانید که مهارت های شما چگونه است؟ مهارتهای دیجیتالی خود را به صورت رایگان با دیجیتال تشخیصی ما تست کنید.