حذف انحصارها و برخورد قانونی با عوامل پشت پرده بر رشد صنعت خودرو تاثیر می گذارد.

[ad_1]

یک کارشناس حقوقی گفت: حذف انحصارات، ایجاد رقابت فعال، برخورد قانونی با عوامل پشتیبان، حمایت از حقوق مشتریان و راهنمایی های عملی مشتریان و اخراج بازنشستگان شاغل در صنعت خودرو اعم از مدیران و غیرمدیران و پیروی از یک استخدام قانونی منحصربفرد که می تواند در رشد و توسعه در این زمینه موثر باشد.

رضا اسدی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص اظهارات دادستان کل کشور مبنی بر اینکه «تحویل به صنعت خودروسازی کشور پشت صحنه وی ادامه داد: بهبود وضعیت خودروسازی کشور مانعی دارد، حتی با برچسب خودکفایی هم توجیه نمی شود و در عمل نتیجه کار بعد از چند دهه مشخص می شود؛ نقد می شود و با وجود اینکه به این انتقادات و مطالبات مردمی، مسئولان ذی صلاح پاسخ مناسبی دریافت نمی کنند.

معاون دفتر معاونت حقوقی کانون وکلای دادگستری مرکز ادامه داد: کیفیت محصولات نیاز به گزارش و بازرسی تخصصی ندارد، بلکه با نظر مردم به عنوان مصرف کننده و پلیس به عنوان مسئول رسیدگی به حوادث قابل شناسایی است. آمار راه و شهرسازی و سرقت».

از سوی دیگر، اجرای مقررات حمایت از حقوق مشتریان مانند قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان در سال 86 و مقررات مربوطه در سال 95، در صورتی که دولت محدودیت های قانونی از جمله عوارض گمرکی و سایر موارد را به حداقل برساند، عملاً مطلوب نبوده است. عوارض مربوطه را در عرض سه ماه و به مردم این امکان را می دهد که آزادانه و داوطلبانه محصولات شرکت های رقیب خارجی را خریداری کنند، آنگاه مشخص می شود که تولیدکننده داخلی چقدر در بین مردم (مشتریان) نفوذ دارد.

این حقوقدان ادامه داد: هیچ کس مخالف نوآوری و نوآوری و حفظ منابع در داخل و حمایت از تولید داخلی نیست که منجر به زمان تولید، روش تولید و کیفیت کالا و ایمنی آنها و از همه مهمتر مطابقت با کمیت کالا باشد. حمایت و تسهیلات دولت در کنار خودروسازان و منابع مصرف شده با کیفیت محصولات تولیدی است، حفظ وضع موجود می تواند به نفع همان افرادی باشد که دادستان کل پشت پرده آنها را “اطلاعات” می نامد، این دست های پشت پرده حاضر نیستند. تسلیم شدن از نظر گردش مالی بالا و سودآوری بالا در این زمینه، لابی گری، اقلیم سازی، آمارسازی، تهیه گزارش های نادرست و … از جمله اقدامات آنهاست و وزارت کشور به عنوان اولین و باحال ترین نماینده مردم در اخذ حقوق متقلبانه آنها، باید مداخله کنند و عوامل سناریوهای مسئول را که تبلیغ محصول را دشوار می کند، تحویل دهند.

اسدی در پایان گفت: در بخش نادیده گرفتن حقوق مشتریان در هنگام تولید کالای ناایمن بی کیفیت، ورودی دادستان نیز موثر است. برای حفظ حقوق مردم، قوه مجریه، وزارت تهویه مطبوع و سایر مراجع باید فضای مناسبی را برای مدیریت خودروسازان بزرگ ملی ایجاد کنند تا بتوانند با هم رقابت کنند و در هر صورت از رقبای خارجی برای تعدیل وضعیت فعلی استفاده کنند. . . در نتیجه رفع انحصار، ایجاد رقابت فعال، برخورد قانونی با عوامل پشتیبان، حفظ حقوق مشتریان و راهنمایی های عملی مشتریان و اخراج بازنشستگان شاغل در صنعت خودرو اعم از مدیران و غیرمدیران و رعایت یک رویه قانونی استخدام می تواند رشد و رشد در این زمینه موثر است.

انتهای پیام

[ad_2]
Source link

درباره ی admin_asooweb

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.