لیبل چاپی بهعنوان يک بازارياب، از عهد بالقوه هوش مصنوعي و ML براي امداد به ادراک دادهها و انجام اقدامات تولید کننده روي آن بسيار هيجانزده هستم. تيم تحريريه مادرها با به کارگیری از اين تکنيک ها براي بهبود همیشگی CX براي اعضاي خویش پيشرفت چشمگيري دارد. در ادامه عين حال، از تمامی شرکتهاي سروصدا و صدايي که در ادامه دستههاي MarTech/SalesTech در ادامه آنجا ايجاد ميکنند، آزارم ميدهد، زيرا منجر سردرگمي غير مفيدي براي مشتريان و مشتريان بالقوه ميشود. من به طور یگانه در ادامه گزینه آن جور از ارائه دهندگان تجزيه و تحليل و دیتا حرف مي کنم که ادعاهايي در ادامه گزینه دسترسي به حجم بالايي از “سيگنال هاي رفتاري” دارند، که داعیه مي نمایند با هوش مصنوعي و ML ماساژ مي دهند تا آنگاه بتوانند خروجي ها را به تیتر “داده هاي قصد خريد” به بازار عرضه کنند. خيلي بد شد که تيم تجزيه و تحليل دیتا خودمان اخيراً به من آمد و گفت: “ما بيش از يک کوئينتيليون سيگنال در ادامه دسترس داريم، آيا فکر مي کنيد مي توانيد در ادامه گزینه آن پيام ارسال کنيد؟” نفس عميقي کشيدم و اين را گفتم: “بياييد هیچوقت مردمان را فراموش نکنيم، تعداد سيگنال ها نيست، آنچه در ادامه “آنها است” است! آن ها گفتند: “اوه بله.”
محتوا سوخت ضروري براي هدف است
بارها و بارها، اشخاص تجزيه و تحليل دیتا مادرها اقتدار سيگنالهاي قصد خريد واقعي مادرها را به من اثبات کردهاند. آن ها مي توانند اين فعالیت را انجام دهند زيرا سيگنال هاي مادرها از مصرف محتوا در ادامه بيش از 140 وب سايت فوق یگانه مادرها سرچشمه مي گيرد. اينها دارايي هاي اينترنتي میباشند که براي حمايت از تصميمات خريد فناوري سازماني ساخته و نگهداري مي شوند. به همين دليل هست که آن ها در ادامه جستجوي ارگانيک google در ادامه دنیا پيشتاز میباشند و به همين دليل هست که خريداران بيشتري نسبت به هر جاي ديگري در ادامه وب در ادامه سايت هاي مادرها توده مي شوند.
بله، ساير ويژگي هاي وب فناوري سازماني وجود دارااست که بينش هاي ارزشمندي را ايجاد مي کند. البته در ادامه کمال تعجب اندک است. و حتي کاهش با مقياس قابل توجه. نظیر ما، آنهايي که هر مقياسي دارند، “باغ هاي ديواري” میباشند – هيچ يک از مادرها دیتا ها را با کمپانی هايي که داعیه مي نمایند آن ها را از “کل اينترنت” توده آوري مي کنند، به اشتراک نمي گذاريم. هيچ ويژگي وب که دادهاي با قیمت بالا – به شدت پيشبينيکننده – ايجاد کند، به کمپانی ديگري اذن نميدهد آن قیمت را از آن حذف کند. پس اين اشخاص سيگنالي که تبليغ مي نمایند چيست؟
ميليون ها سيگنال – البته قیمت کجاست؟
همانطور که من و شما هر دو مي دانيم به دليل خوی شخصي مادرها در ادامه وب گردي، بيشتر ترافيک وب به وسیله مطالب عمومي ايجاد مي شود. حتي در ادامه صنايع تخصصي ما، خبرها زيادي وجود دارااست که تمامی مادرها بايد با آن ها ملازم باشيم. تمامی اين چيزها “سيگنال ها” را پرتاب مي کنند. و بسياري از آن را مي اقتدار به وسیله هر توده کننده دیتا هاي هوشمند موجود در ادامه آنجا بازدید کرد. البته حیاتی نيست که چه میزان از اين دادهها را جمعآوري ميکنيد يا تواناييهاي AI/ML شما چه میزان عالی است، زيرا محتوايي که سيگنالها را ايجاد ميکند، محتواي پشتيباني تصميم خريد نيست، دادههايي که به دست ميآوريد نميتوانند به طور مؤثري قصد خريد را پيشبيني کنند. بله، موجهاي قوي پيرامون موضوعات خبري دارای ارتباط با فناوري ممکن هست ارزشي را در ادامه گزینه اينکه کدام شرکتها ممکن هست در ادامه کوتاهمدت در ادامه گزینه حل يک نياز جدي باشند، ايجاد کند. البته اکثريت قريب به واقعه سيگنال هايي که به طور واضح در ادامه وب در ادامه دسترس هستند، در ادامه واقع هيچ به کارگیری فوري ندارند.